View Single Post
Old 24-05-2010, 17:27
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Zolang je de waslaag goed aanbrengt , dus op een goed voorbehandelde ondergrond .Dus eerst goed de auto wassen !
Dwz een mooi schone laklaag hebt verkregen, voorbehandeld met een klei

( ) of een cleaner

(met vale lakken ),of een polish(om de lak goed voor te behandelen )

,zodat de laklaag goed schoon is en de was zich er goed op vast kan hechten .
En dan de waslaag onderhouden met een goed bijpassend autowasmiddel , dus bij de Mequiars Nxt 2.0

dus ook de bijbehorende autoshampoo gebruiken !

En niet bij de 1e de beste wasbeer/wasmol of weet ik wat voor carwash de zeep gebruiken die daar uit het apparaat komt ,dus ook niet die eruit de borstel komt !!!!!!!

Want deze soorten zeep die daar word gebruikt bevat een deel ontvetter ,en dat haalt de waslaag gewoon van de auto , ook de bumperbeschermingsproducten gaan ermee af!!!
Ik heb het nu een paar keer getest , en dat was het duidelijkst te zien de rode jetta , die was heel mooi rood ,en bleef ook heel mooi de diepe glans behouden , totdat ik de auto eens had gewassen bij een carwash ,gewoon in de wasbox ,even snel om het zout eraf te spoelen met de schuim en zeep die daar uit de apparatuur kwam ..............

Ik kon de dag erop de hele auto weer doen , hij zat vol vegen en doffe plekken , en je kon gewoon voelen dat de hele waslaag er op sommige plekken eraf was gegaan

Dus ik spoel de auto er alleen afmet de Wax en glansdroger , maar gebruik de zeep producten niet meer , die zijn mij veel te agressief .
Ik neem zelf mijn emmertje water mee en de spons met de Nxt autoshampoo , dan blijft de werking van de was véél langer mooi!!

Zoals al vaker gezegt , als je de producten gebruikt zoals het is aangegeven is het systeem erg goed , maar wijk er niet teveel van af , vooral met agressievere zepen zoals in de wasboxen ,daar zit heel vaak een ontvetter is !

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote