Thread: Misterd
View Single Post
Old 22-05-2010, 18:12
Misterd's Avatar
Misterd Misterd is offline
VW Enthousiast

Default 5 Deurs Manilla groen Foto update 02-10-15 Nu weer opbouwen....

Hey,

Sinds kort in het bezit van een dichte Golf MK1 5-deurs 1.6 diesel van 1982. Ik dacht dat deze hier ook bekend was. Dit is de ex van AcOkever. Ikzelf kom uit Drenthe en hiervoor had ik een Cabrio maar als tweede auto met kleine kinderen vond ik een dichte practischer en nu ik een diesel heb ook goedkoper. En AcO wilde nog wel een Cabrio dus zijn we het eens geworden.

Op het moment geen grote plannen met de auto behalve hem technisch in orde te maken. Op het moment houd dat in dat er voor nieuwe schokbrekers onder moeten (liggen te wachten) Dit is een importauto uit Frankrijk (is destijds bij R1Racer gekocht) en de bodem is hard. 2 kleine plekjes in de linkerdrempel en de Franse eigenaren konden de plek voor de krik slecht vinden dus er zitten wat deuken in de drempel. Deze eruit halen en alles lekker dik in de tectyl. Verder ben ik nog op zoek naar een net interieur voor een 5 deurs in de kleur grijs of zwart. Ik heb er namelijk nu GTI stoelen in zitten en een bankje uit een 3-deurs. Dit moet nog verandert worden. Dus wie nog 2 nette stoelen en een 5-deurs bank heeft voor een nette prijs mag me een PM doen. Evt. heb ik dan 2 nette GTI stoelen en evt. nog 2 nette in hoogte verstelbare stoelen voor de geinterreseerden. De buitenkant verdient ook de nodige aandacht aangezien hier nogal wat plekken (lees deukjes en krassen) op en aan zitten maar dat is van latere zorg.

Ik wil hier wel wat foto`s plaatsen van de dichte en een paar van mijn ex Cabrio (Die ik op mooie dagen als vandaag toch wel een beetje mis ) maar ik moet nog even uitvinden hoe dit moet.

Laters.