Ik ben met mn project (mk1 met 16v KR) al op ruim 80% van de electronica aansluiten. Alleen zijn er nog een paar dingen waar ik niet uit kom.
Wie herkent één van de volgende stekkers/draden?
1) Deze komen onder mn dashbord vandaan. Het zijn twee zwarte platte stekkers, met aan één kant een lipje. De ene heeft één draad blauw met grijs, en één draad bruin. De tweede stekker heeft één draad grijs en één draad zwart. De middelste twee draden op de foto zijn dezelfde kleur draden als de eerst genoemde stekker, allen dan zonder stekker...
2) Deze twee draden hebben allebei gewoon zo'n platte schuif-stekker. De ene draad is zwart met rood en de andere zwart met blauw. Ik heb het vermoeden dat ze voor mn achteruitrijlicht zijn, alleen heeft mijn versnellingsbak alleen de stekker die je op de foto ziet.
3) Deze aansluiting voor (ik denk) één of andere slang komt uit mn versnellingsbak. Maar wat moet hier in hemelsnaam op??
4)Deze twee stekkers zitten vlakbij mn schutbord, zeg maar net onder mn waterreservoir. De zwarte heeft op iedere pool twee draden aangesloten. De ene zijn bruin, en de andere zijn groen met zwart.
De witte stekker heeft één draad geel met wit en één draad bruin.
5) Bij de stekkers voor op mn loiefilterhuis heb ik nog één grote stekker over. Deze heeft twee draden, één groen met wit en één rood met wit.
6) Deze stekker heeft zo'n raar uiteinde met een rondje in het midden en drie lipjes er om heen. De draden zijn 1x rood met wit en 1x bruin met wit.Maar ik zou niet weten waar die thuis hoort of in past.
7) En als laatste heb ik deze luchtaansluiting bij mn luchtfilterbak nog over. Zoals je ziet zit ie vast aan het schuifschakelventiel.
In ieder geval alvast bedankt voor het lezen, en als iemand iets weet hoor ik het wel
.