Nou na een lange tijd stil geweest te zijn is er weer een update gekomen..
Omdat ik goedkoper een 2k lakken aan kon komen heb ik de keus erop gezet om het hoogglans zwart te laten worden..
Ik zelf heb er een lekker laagje op gespoten om het wat makkelijker te maken,
Hierbij moest ik een aantal delen ver terug schuren want toen kwamen er een aantal foutjes naar boven :P
Ik heb een aantal foto's hoe die er bij heeft gestaan met het schuren,
Me broer en ik hadden op de avond ervoor niet veel te doen dus afplakken maar :P
Sorry voor de donkere foto's had ze niet overdag gemaakt
Nou toen dit allemaal gedaan was heb ik er dus een laagje zwart overheen gespoten en op geschuurd totdat het helemaal glad was(stof zat er veel in)
Omdat ik toen bij een goede kennis langs ben geweest kreeg ik een voorstel wat ik niet kon afslaan..
Dit is een spuiterij en zou em voor een heeeeel leuk prijsje voor me spuiten(had de lak enzo zelf al dusja)
Toen die daarheen moest stonden we daar bij hem maar was de band van ambulance kapot, zou dan nog een weekje duren(geen geduld meer) :P
Dus bij iemand anders een aanhangwagen opgehaald( soort ambulance want oprijplaten zitten in de wagen geschoven)
De auto mmog ik zaterdag rond 11 uur in de morgen weer ophalen ,, ik moest maar effe kijken want hij was gewoon tot half 5 open dus kon ook vroeg in de ochtend
Ik ben benieuwd hoe die eruit ziet .. eindelijk gewoon met me handjes eraf blijven :P
Hehe ,, alleen de spiegels enzo zal ik allemaal nog foto's van maken want die zijn totaal anders gedaan als de auto zelf