16-05-2010, 11:06
|
|
VW Fanatic
|
|
|
|
Zo, terug uit Oostenrijk! Het is daar super tof maar volgend jaar verschuiven we het bezoek wel iets naar voren, zodat we meer van de kwaliteit van de auto’s zien. Die werd zichtbaar minder in de tweede helft van de week.
De sticker: Melvin vroeg aan mij of hij een sticker mocht laten drukken om op de auto te plakken. Ik vond dat wel een grappig idee aangezien we beide hetzelfde in ons hoofd hadden: Porsche achtig. Zo gezegd, zo gedaan en de dag voordat we vetrokken met een pilske in de hand met 3 man de sticker geplakt. De passagierskant deden we als het eerste en zat niet echt lekker, de andere kant een stuk beter. Ik vond het een leuk toevoeging en voor Melvin ook een goedkope manier om wat aandacht te krijgen.
De boete: Op woensdag gingen we de auto’s in de ochtend wassen omdat het de dag ervoor behoorlijk geregend had. Misha en ik waren als eerste klaar en parkeerde de auto’s langs de straat aan de overkant van ons hotel. Ik ging terug om wat extra poets te halen en toen ik terug kwam stonden er 2 politiemannen bij mijn en Misha’s auto. Ze waren aan het lachen en foto’s maken dus ik dacht eigenlijk dat het wel goed zat totdat ik mijn kentekenpapieren moest laten zien. Ze vroegen of ik hem kon verhogen en dat kon ik natuurlijk wel. Vanalles controleren met via het kenteken en het chassisnummer enzo, na een hoop gepraat moest ik uiteindelijk mijn rijbewijs, kentekenplaten en kentekenbewijs inleveren. Ze zouden 2 uur later terugkomen en kijken of de auto nu hoog genoeg was. Hij moest 11 cm zijn maar 8 of 9 zouden ze ook tolereren. Flink geschroefd en de politie kwam pas een uur of 4 later lang. Ze gingen meten en kwamen toen tot 7 cm. Na een hoop gepraat (ook dankzij de huisbaas) kreeg ik m’n zooi terug en was ik 200 euro lichter en heb ik de auto totdat we naar huis gingen niet meer aangeraakt.
Al met al is het gewoon stomme pech dat ik eruit gepikt ben aangezien er daar super veel lage auto’s rondrijden. Aan het gedrag van de Dubclub gasten was niks op aan te merken.
Bam!
|