View Single Post
Old 15-05-2010, 14:40
Steve@leiden's Avatar
Steve@leiden Steve@leiden is offline
VW Enthousiast

Default Steve's Golf 1 '79.

Ook maar eens voorstellen (had ik nog niet gedan volgens mij).

Naam die ze mij gegeven hebben in 1981 is steven en dat deden ze in leiden waar ik tot de dag van vandaag nog steeds woonachtig ben.

Heb nu al een tijdje (sinds 7 december 2009) een golf 1 uit 1979 met een 1.5 aut erin.

Foto van hoe die was toen ik hem kocht:

Wat was/is er toen allemaal aan gedaan (door vorige eigenaar ).

- Alarm met klapsleutel (opzich wel leuk maar helaas zeer slecht aangesloten, skotch blokjes en daarna met siliconenkit afgekit ).
- Startknop in dash (ook wel grappig maar helaas hangen er allerlei draden los onder ).
- Staydempers onder motorkap (waarschijnlijk iet goed gemonteerd waardoor er allemaal deukjes zitten op de pplek waar die dempers zitten).
- Schroefset,merk weet ik niet (wou toch al laag dus hier ben ik wel tevreden mee).
- Auto geheel overgespoten in BMW zilver (kom alleen helaas steeds meer plekjes tegen waar roest terug komt, niet heel goed aangepakt dus).

Wat heb ik er tot nu toe zelf aan gedaan:

- Snel die staydempers weggehaald (hierdoor sluit de motorkap weer wat beter ).
- Beurtje uitgevoerd (olie+filter, luchtfilter, brandstoffilter, voorremblokken+schijven en middelste uitlaatdelen).
- 15 inch zender velgen (hart oranje en lip gepolijst).
- 165/45R15 federal banden.

Foto:

Wat ligt er nog klaar om te doen:

- 6 delig sierlijstenset oranje spuiten.
- Crome lijstjes in gril oranje spuiten.
- Beschermplaat automatenbak oranje spuiten.

Dit is om hem toch een beetje op te leuken totdat ik echt ga beginnen met opknappen (zie volgende post).

Tot zover even het voorstellen