View Single Post
  #3  
Old 10-05-2010, 19:56
Dexter's Avatar
Dexter Dexter is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,037
Default

Zoeken had ik even vluchtig gedaan maar ik vond niet zo snel wat ik nodig had, ik zal me daar nog eens wat grondiger op richten.

Wat ik stiekem eigenlijk hoopte was dat ik qua kabelboom niet te veel aanpassingen zou hoeven doen als ik ervoor zou kiezen om op carburateurs te blijven rijden. Dat zou namelijk wat kabelwerk schelen, ook zou ik geen extra brandstofpomp nodig hebben hoopte ik. Daarnaast hoef ik dan ook geen gebruik te maken van het niet al te degelijke k-jetronic injectiesysteem. Maar als ik jouw verhaal zo lees dan zijn er dus alsnog wel degelijke verschillen tussen de beide motor-elektronica systemen of ik het nou bij carburateurs hou of niet.

Daarnaast wil ik het een beetje simpel houden allemaal. Ik ben wel handig maar dit zou me eerste motorswap worden. Op het moment dat ik namelijk ook met een extra brandstofpomp moet gaan werken is het wellicht slimmer om dat bij me andere Golf te doen, die heeft al zo'n pomp eronder.

Een donor is inderdaad een werelds idee. Alleen een vinden zal een tweede worden. Voordeel is dan inderdaad dat ik alle benodigdheden in 1 keer in huis heb [op eventuele webers en toebehoren na].

Het gaat er mij in the end om dat deze Golf weer motorisch 100% word. Ik kan het huidige blok grondig aanpakken maar dat loopt ook al snel in de kosten, dacht ik dus beter even wat meer tijd en geld erin steken en er meteen een leuk ding van maken!
__________________
Batracer , leuke online racegame.
Reply With Quote