09-05-2010, 21:30
|
|
VW Guru
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Marco
clipjes vd dorpel zijn nog verkrijgbaar bij mijn weten, van de andere lijsten zijn lastog, heel erg lastig aan te komen. Heb ze vorig jaar op Techno classica gekocht, eigenlijk te weinig, maar denk dat ik me wel red.
Er is namelijk geen enkel ander model, maar deze clips op zitten, echt specifiek passat32 / audi 80.
PM me even, dan geef ik je even mijn nummer en dan zal ik morgen eens in/op het zakje kijken of het bedrijf erop staat
Edit: bedenk net, handremkabel is hetzelfde als 32b en die kun je gewoon bij de automat krijgen. Mocht je je nog bedenken
2n Edit: of gewoon op ebay http://cgi.ebay.de/Bremsseil-VW-Pas...0#ht_500wt_1182
|
De handrem kabel die op ebay staat past niet bij mij want ik heb nu schijven op de achteras van een golf 2 gti. en ik moest langere handrem kabels hebben.
De eerste strip heb ik nu vastgezet met Innotec Moulding tape. Conclusie:gewoon vastplakken. Ik ben het een beetje erg zat om constant te moeten wachten op reactie van bedrijven of particulieren. Ik wil de auto klaar hebben want nog even en het seizoen is weer voorbij.
Gr
|