07-05-2010, 11:53
|
|
Married to PC
|
|
|
|
Tapje zou er vrij soepel doorheen moeten gaan. Het zit in ieder geval weer vast
Quote:
Originally Posted by Oudelut
Gisteravond een tap kunnen lenen. Die er gelijk ingedraaid, al kwam ik niet heel ver (kostte op een gegeven moment meer kracht dan ik durf had). Toen nog maar eens geprobeerd om de wielbout erin te draaien, en alhoewel ook dat vrij veel kracht kostte (geen idee of ik nu iets helemaal gemold heb?), zitten de wielen er nu op en kan ik tenminste weer even rijden...
Moet wel zeggen dat ik mijn oude ATS Classic's er weer op heb gezet. Ik merk lichte onbalans tijdens het rijden, maar dat vind ik op zich niet zo vreemd. Kan en durf er wel snelheid mee te maken, voor zover mogelijk met deze auto...
Nadeel is dat de ATS-en weer 14 inch zijn, en dat ik nu achter na een hobbel even kort het binnenscherm raak. Nou ja, als ik minder afhankelijk ben van de auto (lees: als de RR rijdend is), kan ik weer nader kijken. Punt is dat ik de centreerringen voor mijn andere velgen zo snel even niet terug kon vinden, en aangezien ik al niet 100% zeker was van de wielbouten wil ik het zonder centreerringen niet eens proberen?!
|
Mini 1275 1977
Mini 1000 1987
|