Thread: Golf mkIII GTI
View Single Post
Old 06-05-2010, 17:57
Wilbert's Avatar
Wilbert Wilbert is offline
Forum Newbee

Default Golf mkIII GTI

Zo! Na een lange tijd eindelijk weer is een post van mijn kant. Ik ben vaak een man die meer leest of luistert dan zelf praat (tenzij er alcohol in het spel is maar dat terzijde .. ) Maar nu heb ik een goede reden om weer wat te gaan posten!

Ik ben namelijk vanaf komende zaterdag de trotse bezitter van een Golf GTI 85 KW. Het is de oude auto van me broer die ik kan overnemen! (Mijn broer gaat nu naar een Golf V R32 ) Dat word de volgende dus!

Aangezien mijn broer er de laatste jaren niet zo heel veel in gereden heeft staat de teller "pas" op 110.000 KM! De auto is uit 1995 maar ziet er echt nog strak uit! Hij is ook nog geheel orgineel! Met rode auto's zie je vaak dat de lak dof word en de auto zelf roze, maar dat is bij deze auto echt niet het geval!

Hij zal ook redelijk orgineel blijven, aangezien ik nog op school zit en niet heeeel veel geld heb te besteden word het wat lastiger om er wat aan te versleutelen. Dus echte plannen? Audio! Dat vind ik belangrijk ! En xenon verlichting lijkt me ook wel leuk! Omlaag? Hmmm ik kijk het eerst zo even aan!

Dus echte plannen nog niet echt! Maar aangezien ik 2 hobby's heb Autos en fotos maken (en autos poetsen, dus 2.5 hobby ) zal ik jullie wel eens verblijden met een mooie foto sessie!

Ik heb nu pas 2 fotos, en die zal ik jullie niet onthouden! Zaterdag krijg ik hem, en zondag word het dus poetsen! En dan zal ik waarschijnlijk met me broer ze R32 erbij, een fotosessie houden en hier plaatsen!

Nu ik de fotos zelf zo bekijk valt het grilletje op, daar zit zoveel steenslag op dat hij opnieuw gespoten gaat worden door mij. Dit staat ook gepland voor in het weekend !

De auto die ik hiervoor had staat inmiddels (HIER op het forum) te koop! Het betrof een Polo Coupé uit 1994! Dus voor mij is het een hele vooruitgang!

Ik kan niet wachten tot zaterdag!