View Single Post
  #43  
Old 06-05-2010, 11:54
levis's Avatar
levis levis is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 2,687
Default

Quote:
Originally Posted by DÁ-BRT
Ik denk dat als niet weet wat je doet dat je het niet moet doen, straks beschadig je de motor.

Maar als je het toch wilt doen dan:

- Achterop de deksel van de pomp zit een M8 draadeinde met een borgmoer. Je kan met een 6mm ringsleutel of met een platte schroevendraaier deze brandstof hoeveelheids schroef verdraaien. Net zover tot hij minimaal rookt. Let wel dit zijn kleine stukjes verdraaien, geen hele slagen.

- Als hij goed loopt moet je het stationair toerental weer afstellen. Nu ligt het aan het pomp type hoe je dit moet doen.
Als er een toeren verhoging bij de choke op zit moet je aan de achterzijde van de pompdeksel de rechter verticale M6 borgmoer los maken en het draadeinde zover naar boven draaien tot hij weer mooi stationair loopt.

Als je er geen toerental verhoging bij de choke op hebt kan je aan de achterzijde van de pompdeksel de verticale M6 draadeinde verder uit draaien. (aanslag op de gashendel)

Suc6


geld dit verhaal ook voor een golf 1 1.6 diesel?

mijn diesel rookt teveel, hij kwam de apk niet door, door een te hoge roetmeting. ik wil proberen de pomp terug te draaien zodat hij minder rookt.
__________________
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot"
Reply With Quote