View Single Post
Old 05-05-2010, 21:39
Oudelut's Avatar
Oudelut Oudelut is offline
No personal life

Oeh, onverwachte reactie op een posting uit februari, Marco?! Ben eigenlijk wel van dat idee van de automaat afgestapt, heb inmiddels ook een Range Rover met automaat, dus in de Passat blijf ik gewoon schakelen...

Zit nu overigens enorm te balen, want ik kom net van de garage...
Dacht even snel de banden te wisselen om morgen niet met die enorme bal op mijn band naar werk te hoeven rijden. Maar toen sloeg het noodlot toe: bij het linkervoorwiel gooide ik de nieuwe velg+band om de naaf en begon vrolijk met de wielbouten. Maar de vierde weigerde!

In het vierde gat pakt de schroefgat simpelweg geen wielbout meer. Meerdere bouten geprobeerd, met wiel erop, met wiel eraf, maar niks. Als de schroefdraad lĂ*jkt te pakken knoept-ie er uit. G*dverdeg*dver! Vervolgens komt dan de man-met-de-hamer met het restantje jetlag en zag ik het helemaal niet meer zitten.

Passerati staat nu dus met de linkerkant omhoog, en aan de rechterkant nog met de winterbanden...

Iemand dit al eens eerder meegemaakt? -dunno- Of tips hoe op te lossen? Alle hulpzame tips worden op prijs gesteld!
Reply With Quote