View Single Post
  #548  
Old 02-05-2010, 12:48
Lieuwe's Avatar
Lieuwe Lieuwe is offline
No personal life
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,870
Default

Dat is dus die constructie zoals ik aan het bouwen ben. Tenminste ik neem aan dat je dat bedoeld ?

Quote:
Originally Posted by knarfmk1
alhoewel ik met de daily de ervaring heb dat achter lekker stijf de wegligging overheerlijk ten goede komt, mits je niet bang bent voor een uitstapje


Mijn ervaring met de Golf1 is dat de achterkant altijd behoorlijk snel uitbreekt. Om dit te voorkomen zou ik dus de achterkant minder stijf moeten maken. Ben ook nog wat in de boeken aan het lezen geweest en daar staat idd ook in dat naarmate de achterkant stijver is dan heb je ook meer overstuur (bij een voorwielaandrijver). Wat voor soort constructie gebruiken mensen die veel op het circuit rijden met een mk1 ? Neem aan dat je niet al teveel overstuur wilt in een voorwielaangedreven Golf

En wat voor invloed heeft de stugheid van de achterveren ? Hoe stugger de veren hoe minder de auto overhelt lijkt me. Misschien dat die veren van mijn FK "hobby" set ook wel aan de slappe kant zijn. Overhellen zal door een goede stabilisator ook wel beperkt worden. Kom maar op met alle info en tips
Reply With Quote