01-05-2010, 12:52
|
VW Enthousiast
|
|
Join Date: Jun 2008
Posts: 138
|
|
remmen op mijn mk1 16v
ik heb ondertussen voor mijn mk1 aardig wat verzameld om de remmerij aa nte passen.
ik heb liggen:
- golf2 G60 remklauwen met schijven.
- Adapters voor de G60 klauwen te monteren
- golf4 remklauwen achter met schijven.
- scirocco 16v rembekrachtiger/ cilinder met de 3/15 rempotjes erop.
- golf1 cabrio rem koppelings pedaal met remsensor.
- gevlochten remleidingen.
nu sprak ik iemand die beweert dat ondanks je dus de rempotjes op de hoofdremcilinder heb dat je op de achteras alsnog beter een remverdeler kan plaatsen.
en zijn beredenering was: als je opeen hobbelige weg rijd en je heb die er niet tussen zitten dan remt hij veel schokkeriger.
en tegenwoordig hebben alle auto's die remkrachtverdeler achter erop zitten.
nu wil ik weten wat beter is, en of het veel verschil zal maken.
ik dacht zelf namelij kdat ik alles wel had waar ik de remmerij goed mee aan kan passen!
|