28-04-2010, 12:57
|
|
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Vera-Exel
ik heb contact gehad met VPC autosport en die zegt weer dat het die module niet kan zijn, omdat ie dan helemaal niks doet. Nou weet ik het niet meer hoor, hij zei ook dat dit nooit goed zou gaan lopen, begon al over spaghetti spruitstukken etc. Volgens hem moet ik er gewoon een 1800 met inspuit erin leggen, ja hallo ik heb geen liggende gelden
|
Toevallig ook net nog met ze aan de telefoon gehangen omdat ik eigenlijk geen zin meer had de wiellagers en remleidingen en schakelstangen zelf te monteren.
De onderdelen inclusief montage kwamen minimaal op net geen 700 euro uit... kreeg plots weer zin om zelf te gaan sleutelen.
Heb in het verleden een reparatie bij ze laten doorvoeren, en dat was mooi snel gedaan, en gewoon heel goed, voor een heel nette prijs. Deze keer helaas wat minder geluk gehad.
Wat de sloperijen hier in Limburg aangaat is het inderdaad een drama, nergens kun je eens lekker rondlopen, en goedkope dingen hebben ze nooit op voorraad als je er niks duurs bij koopt (lees: ik ga toch niet die schappen doorzoeken voor dat €5,- onderdeel van je!).
Ik zou het voor die module gewoon hier op 't forum proberen. De prijs is dan waarschijnlijk wat schappelijker, en je hebt een beetje een idee van wie je het koopt en waar het vandaan komt. Bij de sloop moet je maar hopen dat dat onderdeel dat jij koopt nou niet net dát onderdeel is dat de reden voor de sloopt is geweest.
|