View Single Post
Old 27-04-2010, 19:35
Dub-Detail Dub-Detail is offline

@ jetta MK1: Ja dit is nog hobbymatig. Ik zit ook nog op school. Ik heb zelf een draai-/freesbank, afkortzaag, kolomboormachine en TIG lasapparaat. En ik heb een kennis die op z'n bedrijf een watersnijder heeft staan. Ik programmeer die machines zelf en maak zelf de tekeningen.
dus het is in mijn ogen nog hobby matig.

@ Richard: Op het moment alleen turbo inlaatspruitstukken. Ik was van de week bij Jelmer van BK costums en daar zag ik dat het ook prima mogelijk is om zelf turbo uitlaatspruitstukjes te maken. Dus daar ga ik me binnenkort eens aan wagen. Eerst een paar prototypes maken en die laten testen op een aantal verschillende auto's (heb ik ook zo me conneties voor) en als dat allemaal bevalt en goed is kan ik die ook maken voor mensen die intresse hebben.

@ The Green: Neen nog geen site, ben er wel mee bezig, ik moet alleen nog uitzoeken hoe ik deze het beste kan vormgeven, reclame maken mag immers niet. Ik ben geen bedrijf. ITB's kan ik ook leveren zowel van een motorfiets als Standaard units van Jenvey Dbilas etc.

Ook kunnen mensen bij mij terrecht voor Kirkey racing seats. Mijn neef is namelijk ook actief in de racerij, Stockcar F1 daar maak ik ook spruitstukken voor (andere auto) en hij is hoofdimporteur van europa voor kirkey racing seats.

Als jullie nog meer vragen hebben, vraag maar raak.

Mvg, Pim Bonne