View Single Post
Old 26-04-2010, 16:01
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC

Thnx. for the compliments, mensen!

Quote:
Originally Posted by Johan1982MK1
Mijne wordt ook weer nagenoeg origineel gemaakt..
Vind het alleen jammer dat die van mij geen dakje heeft.. nét ff wat mooier.
Ma ben er blij mee. staat op de spatborden en voorfront na ook in ori. lak. en valt nog niet mee om voor een paar eerlijke centen een heel mooie auto te vinden..
Ik zag bij jou zelfs ook nog het gele stickertje op het klepdeksel zitten die aangeeft dat de motor nog klepgesteld moet worden

Groeten johan

Open dakje is zeker niet verkeerd, maar van de andere kant, ik zou maar blij zijn als ik jou was dat je het niet erin hebt...Golfje's 1 met ori schuifdak hebben veel sneller de neiging om links en rechts onder de achterbumper te rotten, waarom: omdat erachter binnenin het uiteinde van de waterafvoer slangetje's uitkomen i.p.v. helemaal naar buiten te laten komen, gevolg, het afgevoerde water blijft daar binnenin langer zitten, wat corossie op die punten versneld, is bij alle Golfje's 1 met ori schuifdak zo, is 'n constructiefoutje. Verder kan 'n Golf 1 ook voorin l+r om de afvoergaatjes roesten, valt lastig te repareren. Mijn Golf 1 heeft op deze punten gelukkig niks, maar bij 'n vorige heb ik al 'ns in het schuifdakje moeten laten bijwerken.

Stickertje op het kleppendeksel is al flink aan 't loslaten, maar misschien kan ik via via door iemand .me 'n nieuw exemplaar laten maken

Quote:
Originally Posted by Maartenmk1
Helemaal gaaf zo origineel, houden zo!

Dat blijft zo, geen zorgen!

Quote:
Originally Posted by Audilimburg
Nette Golf René, al draagt de mooie achtergrond natuurlijk wel een aardig stukje bij

Thnx. Audilimburg (sorry, ik weet je echte naam niet), ja, de achtergrond draagt er ook wel 'n beetje aan bij, "wie sjoen oos Limburg is" he

Ik heb gisteren trouwens ook nog 'n paar leuke foto's ervan in de Eifel gemaakt, daar was ik gistermiddag gaan toeren, alleen kwam ik naderhand thuis erachter dat er geen kaart meer zat in m'n kamera maar er staan wel foto's op m'n camera, misschien kan ik die toch nog op m'n P.C. downloaden, als dat lukt plaats ik ze hier, als niet, pech gehad.
that will be your pension ,or early retirement ...

Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote