![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
25-04-2010, 21:08
|
No personal life
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,494
|
|
Quote:
Originally Posted by jellehier
zowiezow is een nz een domme keus... traagste basis blok ooit.. (op de multipoint injectie na dan) geknepen inlaat, geknepen nokkenas... gewoon geknepen rotblokje.. carbs erop helpt niet echt beter een andere nokkenas zetten..
nou zie ik dat je al een ander blokje in je polotje hebt steken met een hydrostoter kop.. dus geheid dat de nokkenas van dat blok al beter is dan die die in de nz steekt.. dat icm de carburateurs heeft waarschijnlijk wel nut........
|
Het is gewoon een NZ blok wat er in ligt, en die heeft een hydrostoterkop.
En zoveel is er niet mis met een originele NZ, valt prima mee te rijden.
Uiteraard is er veel meer uit te halen, maar het traagste basisblok is het echt niet.
Monopoint variant (AAV) is dat eerder.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann...
1975 Audi 50 GL
1976 Audi 50 GL
1988 Polo G40
|