25-04-2010, 19:49
|
|
No personal life
|
|
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,598
|
|
Quote:
Originally Posted by thomashouben
Krij met "standaard" bbs'en met de maten 195/50/15, dat komt dus nagenoeg overeen met jou berekening. Kheb vlug eens wat op papier gekrabbeld, bij 120 zit er ongeveer 2,9 km/u verschil op dus dat maakt het ook niet.
Als ik van de week een grote IC ga steken en de brandstofpomp wat ga bijgeven zal ik daar zeker aan geraken. Ik zal het maar voorlopig laten voor wat het is.
Het idee kwam er doordat ik meestal zo rond de 160 km/u rij op de autobaan, de toerentallen die dan bereikt worden dragen dan niet echt bij tot het "zuinig" rijden. Bovendien zijn deze toerentallen toch wel belastend voor het blokje, maarja het zij zo... Alvast bedankt.
|
als je dat wilt.
kun je er altijd nog een 5 van een t4 bak inzetten( code weet ik zo niet maar dat kan ik wel achterhalen voor je), ik heb deze ooit is 1 keer in mijn bezit gehad,maar heb ik ooit al is gemonteerd in een bak.
als je deze vind kan ik die zo voor je plaatsen,is niet zo heel veel werk.
de overstap van 4 naar 5 in de nieuwe situatie is dan nog redelijk acceptabel.
de 4 is namelijk ook al erg lang.
|