25-04-2010, 11:55
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Golf V kopen: 4 speciale eisen
Mensen,
Ik ben me aan het orienteren op een tweedehands Golf 5. Ik neem de tijd om iets nieuws te zoeken en heb dan ook een aantal eisen waaraan mijn nieuwe bolide moet voldoen . En juist over die punten heb ik een aantal vragen. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. - Lichte bekleding Ik wil graag een Golf met lichte bekleding. Bekijk hier wat ik bedoel. Mijn vraag is: heeft dit een speciale naam of is er een andere slimme manier om op te zoeken? Want met lichte bekleding alleen kom je niet ver.
- Groot navigatiesysteem Wat ook een eis is, is dat de Golf een groot navigatiesysteem heeft, maar eveneens niet makkelijk te vinden en vaak erg duur. Mijn vraag hierover luidt: Kan ik deze ook apart kopen en inbouwen en is dit slim? Heb je weleens op marktplaats gezien.
- Meegepoten handgrepen Bij welke lines is dit standaard? Of is het altijd een extra optie geweest bij alle uitvoering van de Golf 5?
- Multifuntioneel stuur Mijn vraag hierover luidt eveneens: Kan ik deze ook apart kopen en inbouwen en is dit slim? Zou het erg fijn vinden om een auto te hebben met MF stuur, maar dit laatste punt is geen echte harde eis.
Ik besef dat het niet gemakkelijk is een auto te vinden met deze eigenschappen maar ik heb dan ook de tijd en het geduld.
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Bart
|