24-11-2004, 15:37
|
|
No personal life
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Beetspeed
Oeps, sorry Michel; ik had idd nog iemand anders in gedachten toen ik zat te typen.
|
Hoop dat het geen Erwin was maar iets anders, ook mens....
Quote:
Ja, ik had wel eens gehoord maar 32 stuks op nederlands kenteken.
Vraag me daarmee idd af welke auto meer zeldzaamheidswaarde heeft: een bril of een nederlandse 03 uit modeljaar 1975...Wel leuk om te realiseren gezien de recente 'discussies' hier...
|
Zoiets heb ik ook gehoord ja...Het is natuurlijk altijd betrekkelijk maar kun je eigenlijk een modeljaar vergelijken met een type wat meer dan 10 jaar gemaakt is geweest..... Zowieso is het dan zeldzamer natuurlijk... Aan de andere kant waren de produktieaantallen toen dusdanig dat deze van 1 jaar, die van een decennium misschien overschreden.. Wel grappig ook, ik heb zelf een T3 syncro 16" pickup, ook daar schijnen slechts 32 van gemaakt te zijn, en of dat ooit een gewaardeerde klassieker zal worden, heb er een hard hoofd in eigenlijk.
Quote:
Mwha, het is wel weer eens verfrissend om te horen hoe er echt over gedacht wordt. Ook wel een beetje ontluisterend helaas ja. Het collegiale luchtgekoelde gemeenschapsgevoel dreigt daardoor te verdwijnen en dat is heel jammer. Ik denk zelf nog steeds dat we meer overeenkomsten hebben dan verschillen en als de verschillen benadrukt gaan worden, is er meestal meer in het spel dan onze gezamelijke hobby. Slechts de opvatting van een 'buitenstaander' hoor...
Groeten,
Walter
|
In feite kun je het niet helemaal spiegelen met de werkelijkheid natuurlijk. Er zijn slechts een paar van de totale luchtgekoelde fangemeinde die er zo over denken. De verschillende benuttingsmanieren komen echter wel lijnrecht tegenover elkaar te staan dat is wel zo... Het is gewoon een kwestie van wat je zelf mooi vind, en wat de huidige trend is speelt in mijn ogen ook een zeer grote rol!
|