View Single Post
  #36  
Old 17-04-2010, 02:11
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Achterlichten kan iedere malloot er op schroeven, is geen hogere wiskunde voor nodig.

En het geld dat in een motor gaat zitten, zie je inderdaad aan de buitenkant niet. Zit er een standaard draaiend gedeelte in, of lichte gesmede zuigers van 300 euro 't stuk, uitgewogen en gebalanceerde billet drijfstangen van 700 euro voor een setje en een scherp geslepen, gebalanceerde en uitgewogen krukas. Is het onderblok nog standaard, of is het tot de grootst mogelijke overmaat uitgeboord? Standaard kop, of geoptimaliseerde rensport kop met grotere kanalen en kleppen, hydro omgebouwd naar vast, etc.

Ik kan makkelijk 15.000 euro in een blok steken zonder dat het echt te zien is dat er meer aan de hand is dan een 750 euro revisie. Dan komen er nog dingen bij als spuitwerk. Kun je aan de foto zien of het een klusje was van buitenplaten spuiten voor 750 euro, of de hele auto binnen en buiten door een pro-spuiter na chemisch ontlakken en KTF-lakproces met professioneel voorbehandelen van samen een kleine 7.500 euro?

En die pk's... dat lukt makkelijk met een 2.1 op Webers, als je er genoeg geld in steekt. Hoop hier met mijn toekomstige 2.1 op itb's in ieder geval ooit bovenuit te komen... hoop alleen dat we tegen die tijd nog steeds op fossiel brandstoffen rijden.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale