16-04-2010, 23:19
|
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Ruud's VW Shop
@Jan-Jelle: Ik discrimineer niet op leeftijd, maar ik heb wel moeite met het feit dat jij op jou leeftijd al dergelijke uitspraken over auto's kan doen terwijl je er nog nooit 1 meter legaal in het mogen rijden. Je zou willen dat je zo'n auto op de parkeerplaats bij je ouders voor had staan als je 18 werd en je rijbewijs had gehaald!
|
Allereerst voel ik mij totaal niet gediscrimineerd, voel je daarover alsjeblieft niet schuldig..
Ik geef enkel mijn mening en visie over de auto, zoals ik en mijn vorige post al verklaarde. Ik geloof inmiddels wel dat die Caddy 235pk heeft, inmiddels heb ik ook al toegegeven dat het vooral een vooroordeel van mij was.
Tevens snap ik niet waarom ik geen dergelijke uitspraken zou kunnen doen omdat ik nog nooit een auto heb gereden, ik kijk al zo'n 4 jaar mee op dit forum en andere fora, lees veel autoliteratuur, zit dagrlijks allerlei auto's op site's als Ebay, marktplaats e.d. te bekijken en ik heb veel mensen in mijn omgeving met auto's als hun hobby en praat daarover veel met hun.
Ik zou inderdaad op mijn 18e wel zo'n soort auto willen hebben ja, maar dan niet met die achterlichten en andere shit erop, zoals het er nu naar uit ziet zal ik zo'n soort auto op mijn 18e niet hebben. Dan maar lekker niet, Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.. dus begin ik wel klein tegen die tijd..