View Single Post
Old 16-04-2010, 21:07
Ruud_79's Avatar
Ruud_79 Ruud_79 is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by De Pul
ik wou hier niet op reageren,maar kan het niet laten.
je bent een volwassen vent met een eigen shop,toch reageer je vaak
erg kinderachtig.dit lijkt me niet alleen slecht voor je eigen naam,maar ook die van je zaak.buiten dat,ik vind zelf m'n reply nog wel meevallen.
als je op mij persoonlijk wat aan te merken hebt nodig ik je van harte uit om je hart te luchten via pm of mail,word een beetje moe van dit getouwtrek om niks.als je nou zelf altijd zo subtiel uit de hoek kwam

Of het nu slecht is voor mijn zaak of niet, ik reageer wanneer ik dat wil en het interesseert mij echt niet wie of wat je wel niet bent.
Ik weet best wel dat er hier mensen zijn die mij het licht in de ogen niet gunnen, en het mooie daarbij is dat die mensen, waaronder jij, mij niet persoonlijk kennen. Ik ben gewoon een heel erg kritisch iemand. Daarom zijn mijn auto's tot in de puntjes verzorgt en mijn zaak ook. Als er dan vervolgens een oude projectauto van een goede kameraad van mij aangeboden wordt en jij en anderen met hun wijze woorden het allemaal al denken te weten, heb je mijn interesse gewekt om een discussie zoals deze op starten. Dan reageer ik in jou ogen kinderachtig >> NEE fout! Ik reageer kritisch en ik kom kritisch uit de hoek omdat dit een forum is waar (dacht ik altijd) volwassen mensen zitten die iets gemeen hebben met elkaar en daarover praten. Maar omdat je dingen zegt die niet kloppen en dingen die jij maar klakkeloos aanneemt van anderen, net als minderjarige Jan-Jelle die net z'n fietsrijbewijs heeft, reageer ik nog een tikkeltje kritischer.
Ik kan zo reageren omdat de mensen die mij wel goed kennen weten hoe ik over dingen denk. Als je dus denkt dat dit enigerlei schade toebrengt aan mijn reputatie of aan de reputatie van bedrijf >> WRONG!

Het jammere is dat in deze categorie van het forum elke thread gesloten wordt omdat mensen zoals jullie dingen gaan roepen die jullie niet weten. Ik ben dan van mening dat als je het niet weet, je beter niets kunt zeggen. Kennelijk delen jullie die mening niet.

@Jan-Jelle: Ik discrimineer niet op leeftijd, maar ik heb wel moeite met het feit dat jij op jou leeftijd al dergelijke uitspraken over auto's kan doen terwijl je er nog nooit 1 meter legaal in het mogen rijden. Je zou willen dat je zo'n auto op de parkeerplaats bij je ouders voor had staan als je 18 werd en je rijbewijs had gehaald!

Amen.

Lupo 1.4 Cambridge, 11-2002 (DAILY)
Audi RS3 8P 2.5 TFSI Quattro Sportback, 07-2011 (SHOW/DEMO)