ik heb een g60 vliegwiel met orginele drukgroep,
en een starre sinterbrons plaat.
heb vermoedelijk rond de 170 pk/350nm
koppeling slipt niet, en de turbo komt in als een rakket.
met die sinterbrons valt prima te rijden hoor,is niet heel veel anders dan een straat koppeling, je moet alleen even gedoseerder koppelen.
maar ik heb hier nog nooit moeite mee gehad.
had een vliegwiel met bijbehorenden koppeling gekocht van 50 euro.
de plaat heb ik weg gegooid en een sinterbrons voor laten komen.
deze kosten me 110 euro.
6 bak zou ik niet doen, daar word je niet veel wijzer van en kost alleen maar extra geld.
de originele 5 bak van tdi is lang zat, dit is vermoedelijk een cyp of een asd.
de 6 bakken zijn vaak in de 6 net zolang of zelfs nog korter dan een 5 diesel bak in de 5.
en met een diesel wil je lange versnellingen hebben anders blijf je schakelen