View Single Post
  #15  
Old 11-04-2010, 17:50
Fasterd Fasterd is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 148
Default

Quote:
Originally Posted by Der Einzer
heb je geen vocht in de auto door dat gat onder je raam ?


Ghehehe, als je je zwembroek meeneemt mag je wel eens komen kijken hoor maar ff serieus: JA...

Ik zal eerst ff vertellen wat het nieuwe plan is met de LS aangezien ik nu te veel rot tegen gekomen ben waar ik niet aan ga beginnen.

Ik maak er een low budget auto van die technisch wel helemaal in orde is en waterdicht is.
Ik ga 'm over rollen, ws in Gulf kleuren en er een soort ratje van maken, we zullen zien...

Dit weekend heb ik me kompleet op de golf gericht, aangezien ik hier bij de flat geen werkplaats heb, moet alles op de parkeerplaats gebeuren.

Ik heb vrijdag de kapotte kachel unit er kompleet uitgehaald en de ruitenwissermotor met alles er op en eraan ook om meer uitmte te krijgen bij het parafaan. (Als ik het goed schrijf ) Die waterbak was vreselijk rot en niet meer te lassen aangezien al het staal zo dun als zilverfolie geworden was met gaten van rond 6 cm erin enzo.

Bij een maat van me heb ik polyester matten gehaald met 2 comp. hars en dat heb ik er na een schuurpapier 80 in gesmekt met karton onder de gaten tegen het doorhangen.

Prima gelukt, de bak is dicht en hij krijgt nog een kleurtje.

Toen de hele kachelmotor uit elkaar gehad, gesmeerd, de 2 rubberen ringen eruit gehaald, die zorgden ervoor dat de motor erg stroef liep en soms niet eens aan ging en piepte.
De bediening ervan deed het ook op stand drie niet meer, die heb ik open gehaald en de palletjes wat verbogen, die raken nu alles weer en de derde stand doet het weer
De kachelmotor loopt weer als een zonnetje en de unit zit weer op z'n plek, de afdichting naar binnen was ook verrot en vol roest, dus ik heb 'm rondom afgekit met zwarte montagekit, dat zal 'm leren.

Ik heb het dashbord uit elkaar gehaald en alle kontaktjes los gemaakt, event. roest verwijderd kontakt spray ertussen en weer vast gezet, dit zorgde ervoor dat iig de toerenteller en de 2 metertjes weer verlicht worden, nu de km teller nog.

Dinsdag kan ik de spanningsregelaar ophalen en ik hoop dan dat de benzinemeter en de temp.meter het weer doen.


De remlichten zijn me nog een raadsel, alles lijkt te kloppen... (Tips iemand?)

Verder ga ik op zoek naar een goede zekeringkast en ik moet nog dat zwarte afdek plastick hebben wat de kachelmotor droog houd, wat het regenwater opvangt zeg maar. Als iemand weet waar ik dat nieuw kan kopen, graag

Foto's volgen snel.
__________________
Caddy MK1 1600D 5bak '85

GOLF MK1 1500LS AUT '79

http://img10.hostingpics.net/pics/4...janteavatar.gif
Reply With Quote