11-04-2010, 13:52
|
|
Married to PC
|
|
|
|
Wagen is meegenomen voor onderzoek door de verzekering en konden precies zien waar de brand waarschijnlijk begonnen is.....vraag mij niet hoe ze dat zien.
Later afgevoerd naar Boekema in Ureterp waar hij nu in onderdelen ligt.
De rapportage is opgemaakt en vastgesteld dat bij de downpipe waar de lambdasonde aan zit hier het warmst is geweest.
De Golf was al een x bij Audiparts in Veghel geweest en was toen al door hun op geatendeerd dat ik dit gedeelte beter met katoen kon omwikkelen tegen de warmte van de uitlaat.
Ze denken dat de draden te warm zijn geweest waardoor kortsluiting is ontstaan en zijn gaan smeulen....etc.
Eindelijk zit er vooruitgang in want de verzekring doet nogal rustig aan en moet eest een rapport zijn opgemaakt voordat ze verder met de afhandeling gaan.....dus dat gaat nog wel enige tijd duren.
En lees altijd goed de kleine letters in de voorschriften van een verzekering betreffende een taxatie......je gaat trapsgewijs maandelijks naar beneden met de waardebepaling.
Dagwaarde van de Golf was 1300euro en krijg waarschijnlijk tussen 11000-16000 uitgekeerd..
Mijn tussenpersoon is er nog mee bezig waar ik mijn zakelijke verzekeringen ook heb liggen, dus nog even geduld hebben hoe het afloopt.
|