grote update:
iemand was tegen de golf gereden:
Het had normaal gezien 402€ excl btw gekost om zoiets te maken. Het is perfect gemaakt, dus ik weet al waar ik volgende keer ga voor mijn carroserie.
compressie is gemeten:
cilinder 1: 10.4bar
cilinder 2: 10.3bar
cilinder 3: 10.3bar
cilinder 4: 10.7bar
gezien het verschil bij de onderlinge cilinder weinig is, en de waarde goed kan ik met trots verklaren dat ik nog een gezond blokje heb.
het lektestje was eigelijk overbodig gezien de compressie goed was. Maar we hebben het toch gedaan, maar ben de exacte waarden vergeten opschrijven. alles lag tussen de 4 en 8procent lek was dus ook heel goed is voor zn km's.
werken die gedaan zijn:
-grill beter vastgemaakt
-lichten laten afregelen
-gti lip erafgehaald en opnieuw gemonteerd
dit zou mijn probleem wel eens kunnen oplossen:
-vw activ luidspreker kapjes
-olietrechter voor de pijlstok
-rubbers voor de klinken
-carterpakking
-carter
-carterbout en koperen ring
-Castrol GTX 15W40 olie
-Norauto oliefilter
- 2* nankang NS-2 185/55/15
Toen naar de keuring geweest, en blanco gekeurd :tu:
paar foto'kes aan de gavers:
ziezo, dat was het voor ff