View Single Post
Old 07-04-2010, 21:50
LuukGTI LuukGTI is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Luuk, is een KR niks voor je?

Heb er nog eentje staan, helemaal uit elkaar, dus lekker makkelijk mee te nemen, en ideaal voor een revisie. Heb er ook nog een setje nieuwe Samco slangen bij, helemaal compleet. Aanbouwdelen van de KR heb ik ook nog wel.

Als je interesse hebt, hoor ik het wel. Kun je inderdaad tot dat blok klaar is met je huidige motor doorrijden.

Ronnie heeft zijn blok bij Donkers in Heerlen laten doen een tijdje terug, en was 900 euro kwijt voor een 8-klepper, maar voor de 16v was dit bedrag hetzelfde.

Kan het blok eventueel ook daar afgeven en laten reviseren voor je, zodat je maar een keer hoeft af te rijden naar Limburg.

Denk niet dat ik er een KR blok in wil zetten, heb het inderdaad ook even door m'n gedachten laten gaan, maar denk dat ie origineel ooit nog het meeste op gaat brengen. En bijkomend dat ik waarschijnlijk alleen maar mezelf opfok terwijl ik 50 rij met een blok waar eigenlijk mee geraced moet worden, heb er nu al last van.

Wat heb je dan voor die 900 euro precies...? Een compleet blok laten reviseren icm pakkingen, lagers, keerringen, slijpen, honen...? Of alleen het werk wat je niet zelf kan, dus alleen slijpen, honen, vlakken....?
Ik denk dat ik hem maar eens even ga contacten dan

Ohja, @ Pul, jij krijgt vandaag of morgen pb...