Quote:
Originally Posted by JerryGT
Het past wel maar je kan NIET laag.
bij mij liep het met 205/40R17 7,6J et35 echt gigantisch aan...
|
Zal wel 7,5 j zijn neem ik aan ipv 7,6j
Maar dan zal ik nogmaals het verhaal aanvullen dan ;
Ik rij metde zwarte variant , met 7,5x17et35 ,met 205/40x17 , alles is NIET aangepast , dus originele wielranden en alles !!! en dat loopt Nergens aan !
Met de groene heb ik ook 7,5x17 et 35 , en 205/40x17 en daar heb ik ook helemaal geen problemen met aanlopen !!
Maar nu wil ik hier wel bij vermelden dat er tussen de schroefsetring/veer en de band/velg nog maar zo'n 5 mm ruimte zit !!
Ik kan dus met deze set nog lager zonder probleem (bij de zwarte nog 3,5 cm ,en de groene nog 5 cm)
Bij een 7,5j en et 38 zal de velg nog 3 mm meer naar binnen staan en is de ruimte ,wederom afhankelijk van de uitlijning, dus minder , zie Post van JettaMaNiA.
En zeker met een breed vallende 215/40x17 zal het wel krap gaan worden !
Daarom zei ik ook dat een spacer van 5 mm de oplossing kan bieden , dan het je in principe evenveel ruimte zoals bij mijn variant's ,tussen de band/velg en (schroef) veerpoot .
Misschien een tip ,het hart van een set oude remschijven is 5 mm ,kun je heel makkelijk zelf een spacer van maken
Dus Smeerpeer , passen is weten , maar met 5-7mm spacer moet t zeker gaan lukken !!