04-04-2010, 15:09
|
|
VW Addict
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by vw hooligan
moi ik heb wel die stang steun en kogel voor je allen wel gebruikt maar prima in orde alles voor een krat BIER af tehalen in emmercompas of ik geef het aan erwin g60 dan kun je het in musselkanaal ophalen
grtn eric
|
Had ik dat zaterdag maar geweten. Ik ben de hele dag met de Golf op pad geweest . Eerst naar Cultwheels in Siddeburen om een set ATS-cup weg te brengen. Daarna naar Assen maar VW-store was al dicht en toen naar Reinders in Emmen waar ik een stuurkogel, een achterbumper, een GTI-stoel, een voorschakelweerstand en een motorsteun heb gekocht voor weinig. Toen nog snel naar Roskamp voor een gasveer en twee homokineethoezen en tot slot nog naar een vriend in Ceresdorp die voor mij onder de auto is gekropen om een stuk dieselleiding te vervangen. De handremkabel lag er tegenaan en die had er een gaatje in gesleten.
Maar voor de schakelstang hou ik me aanbevolen. Als jij zorgt dat hij bij Erwin terechtkomt haal ik hem daar weer weg in ruil voor een sixpack Warsteiner. De rest van mijn stangetjes/knietjes is ook gammel dus als je nog meer hebt ?? Maar ik heb ook al gehoord dat de knietjes los te vervangen zijn dus ik kan ook altijd nog een handvol nieuwe knietjes kopen, als ik de stang met de bijbehorende bussen maar eerst heb.