04-04-2010, 11:11
|
|
Volksforum Crew - Gijsmans
|
|
Join Date: Feb 2005
Posts: 7,362
|
|
't Is toch nog redelijk gelukt; ik heb de vooras nog Ã*etsjes kunnen verplaatsen (mm werk), maar het oogt nu wel acceptabel. De voorspatborden zijn trouwens wel degelijk verschillend, ook wel mm-werk.. maar overal wat mm verschil is uiteindelijk een groot verschil .
De shims zijn ook tussen de vooras en de chassiskop vandaan, en het wiel zit nu netjes in de wielkast. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan met sturen icm inveren
Bij het terugstellen van de vooras had ik de schokbrekers losgemaakt (omdat dit kortere dempers zijn), maar het verstellen van de as gaat erg moeizaam.. klopt dat of is hier een truc voor? Kan ik overigens gewoon met kortere dempers blijven rijden wanneer ik de as terug stel (lees hoge stand)? Zelf denk ik van niet...
M'n pa is gisteren ook goed bezig geweest en heeft de kachelpot gaten in de koelkap dicht gemaakt met polyester matjes. Dit gaan we vandaag verder afwerken en een start maken met de olieleidingen aanleggen
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI
'05 BMW 130i trackday
'93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD
'91 Golf Syncro Country
'89 Daihatsu Feroza
'86 Passat Variant Syncro
|