Helaas niet veel zichtbaars gedaan, maar ik ben toch bezig geweest. Omdat ik toch ben gaan twijfelen over de sterkte van de 14mm uniball ophanging, ben ik begonnen met de "redisign"
Ik gebruik nu M18 uniballs van zeer hoge kwaliteit, M18*1,5 L/R verstellers met moeren die een sleutelwijdte van 22m hebben en M18*1,5 12,9 bouten en moeren.
![](http://www.keversite.nl/fotoalbum/fotos/91333.jpg)
Hierboven een overzichtje van hoe het ongeveer moet worden, de uniball is hier nog met een tijdelijke M14 bout vastgezet.
![](http://www.keversite.nl/fotoalbum/fotos/91334.jpg)
De uniball komt tussen het chassis en de buitenplaat in. In de torsiebuis komt een urethaan lager met daarin een buis (origineel stuk) dat door een ingelaste moer tegen de andere kant van de uniball getrokken wordt.
![](http://www.keversite.nl/fotoalbum/fotos/91335.jpg)
In volgorde; M14 moer (moet nog M18 worden), buitenplaat, Uniball, ring (waarin een M18 moer gelast moet worden), pijp (waar de ring aangelast moet worden), origineel rubber (dat nog door urethaan vervangen moet wroden)en het chassis (torsiebuis).
Het geheel moet natuurlijk nog verder tegen het chassis getrokken worden.
Gr, Paul.