View Single Post
Old 29-03-2010, 20:19
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by Richard
slachtofferrol.. doel niet op jou Misha.. verband is dat mensen teveel kijken naar de te kleine dingen en niet naar het grote geheel.

de passat van marten, prachtige auto..zeiken over logo's
de jetta van hier, prachtige auto.. opmerking over luchtfilter

Precies, bij mij wordt ook altijd gemekkerd over het feit dat de auto nog niet rijdt... na 3 jaar... details!

Quote:
Originally Posted by martiepartie
Voor 7 mille zou ik ook gaan zeiken over een filter van 2 tientjes, die een kiezelsteen nog niet eens tegenhoudt (filtert).

Denk dat als je voor de deur staat met 6900 euro, je de auto ook wel meekrijgt. En voor die 100 euro krijg je toch een goede originele filter met alle benodigde prul om het in te bouwen.

Andermans auto is nooit 100% naar jouw smaak, omdat het andermans auto is. Daarnaast wordt er altijd gezegd dat een auto nooit af is. Als je die filter aanpakt, zie je wel weer ergens anders iets dat niet helemaal klopt. En zie jij het niet, ziet een ander het wel. Ik loop sowieso altijd over alles te zeiken, dus voor mij is een auto nooit 100% goed.

Quote:
Originally Posted by Boeie
Dr staat nog wel een leuk Jetta projectje op MP:
http://link.marktplaats.nl/334367534

Motorisch volgens mij nog wel even nalopen maar dr is wel wat leuks van te maken!

Da's de bolide van iemand hier op 't forum, weet zo effe de forumnaam niet, maar er is wel een topic van.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale