View Single Post
Old 28-03-2010, 16:22
3wheel 3wheel is offline
Forum Regular

leeftijd boeit me niet zo, de golf is wat dat betreft het jongste voertuig in de familie; de daihastsjie van vrouwlief is van 93, en de twee guzzi's van 82 en 85........ (de 85er heeft overigens 256.000km gelopen)

wil meer weten wat ik bij een dergelijke golf nog aan potentiele dure grappen kan verwachten de komende kilometers

4000 toeren kom ik zelden aan, hier in de randstad moet je midden in de nacht gaan rijden om nog eens een keer de snelheids limiet te breken (en s'nachts rijdt ik voor mijn plezier en laat ik de golf dus lekker staan...........)
momenteel maak ik de meeste kilometers voor de baas en das allemaal tijdens werkuren; dan heb je geluk als je een gemiddelde van 80-90 neerzet

mijn uitlaat is recent gelast; maar die gaat er inderdaad ook 1 dezer dagen onder vandaan vallen; maar dat boeit me niet zo; die kan ik makkelijk zelf vervangen dus dat zijn de kosten niet.

verdere zaken die je noemt (dynamo, gloeispiralen, leidingkie.......) zijn allemaal dingen die ik zelf kan; startmotor had ik eigelijk ook zelf willen doen maar dat werd mij afgeraden omdat die (welke malloot verzint zoiets???) met 1 van zijn bevestigingsbouten de bakzijde van het blok op zijn plaats houdt.
Blok van de golf is nu eenmaal wat zwaarder als mijn guzzi-spul en ik heb er de ruimte en het gereedschap niet altijd voor.

wolgast bedankt; iemand anders nog wat tips/opmerkingen
Reply With Quote