27-03-2010, 00:02
|
|
VW Guru
|
|
Join Date: Mar 2009
Posts: 863
|
|
Quote:
Originally Posted by MauSeR35
Ik hoop het ook, anders komen mijn plannen ook in de verdrukking.
|
Jij hebt een ABF he, dat is sowieso een beetje ongelukkig, want een ABF is 18 mm hoger dan 9A en KR. En die ruimte heb je al zo hard nodig. Bij die van Lieuwe kon de motorkap niet eens meer dicht door het gasmechaniek van de Webers. Daarom kies ik voor een 9A of KR
Quote:
Originally Posted by breadfan83
Heej wilde plannen-man!
Wat ga je nou voor blokje bouwen weer dan?
Als je nog iets van een KR moet hebben kun je het me even laten weten, heb bijna alles nog wel hier liggen van de motor en koppeling. Bak heb ik helaas niet meer, maar die zul je toch niet kunnen gebruiken in de Audi.
En had jij me niet ook eens gevraagd voor het uitlaatspruitstuk van die V8? Heb ze van beide kanten nog liggen hier, dus als ej er nog belang bij hebt hoor ik 't wel!
|
Ja ik was dinsdag in Friesland kijken voor een complete carrosserie met KV 5 cil. voor weinig. Maar heb me toch bedacht dat het teveel werk is om "even buiten" zonder brug te doen. Dus nu weer terug bij KV of 9A, maar dan wel op R1 carbs รก-la Bogg Brothers V8 uitlaatspruitstuk heb ik zeker interesse in, maar dan wel de rechter als je in de auto zit Maar voordat ik weer vooruit loop op de feiten: Eerst een KR of 9A op de kop tikken, liefst zo compleet mogelijk, maar wel zonder K-Jet enzo. En dan ABF nokkenassen erin, of misschien iets wilders, ben ik nog niet uit
|