View Single Post
Old 26-03-2010, 16:17
DÁ-BRT's Avatar
DÁ-BRT DÁ-BRT is offline
Volksforum Aandeelhouder - Diesel-head

Send a message via MSN to DÁ-BRT
Default Audi 100 1977 Interieur update

Even een (klein) projectje hier plaatsen.

Afgelopen woensdag heb ik de Auw-di naar de RDW gebracht om de diesel op kenteken te zetten. De volgende stap is de 2.5 M-TDI met 6-bak, climate control, standkachel, alarm systeem en overige gadgets in te bouwen.

Voor mei wil ik nog een keer naar de RDW met de 2.5TDI, om ook dit te laten type goedkeuren.

Na de zomer krijgt de auto een nieuw jasje. Op dit moment twijfel ik nog tussen Donker Champagne van Toyota (4Q9) of een hele donker groen metallic van o.a. de Audi A2

Even wat foto's:

Inmiddels heb ik hem 2 jaar later net op 96dkm gezet

Na veel puzzelen eindelijk de 5 cilinder erin.

Het moderne interieur....NOT

Aangezien mijn werkpaard (2006 Volvo V70 D5) heerlijke stoelen heeft en de Audi binnen bijna dezelfde afmetingen heeft was het idee geboren om een S60 / V70 / S80 interieur te gaan monteren.

Deze vollederen S60 interieur met stoel verwarming en ingebouwde handsfree set is het geworden. De stoelen zijn mechanisch verstelbaar.

De eerste stap is het monteren van de Stoelen en de achterbank en vervolgens de rest van het interieur hier op aan te gaan passen.

De doelstelling is om een origineel ogend interieur te houden met hedendaags comfort.

Dingen zoals radio, climate control, raam en schuifdak bediening worden onzichtbaar weg gewerkt.

De deurpanelen ga ik aanpassen en laten bekleden, het zelfde geldt voor de hemel, deurstijlen en de vloerbedekking.

Is er hier iemand die weet waar je vloerbedekking voor auto's kunt kopen of welke vloerbedekking geschikt is?

VW Jetta 1.6 1984 (NL)
Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE)
Audi TT 2006 (UAE)
Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE)

"Because there's a thin line between hobby and mental illness!"
Reply With Quote