View Single Post
Old 25-03-2010, 17:38
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by Mike--1991
Leuk project Veel succes ermee

Quote:
Originally Posted by vw_boyke_vw
Heel flink project, veel succes er nog mee

Bedankt.
Het wordt inderdaad steeds, eigenlijk heel onbewust, weer wat groter. Moet alleen langzaamaan een beetje op de kosten beginnen te letten denk ik.

Vandaag zoals gezegd de BBS-en uit elkaar gehaald. Twee van de vier randen waren namelijk verkocht, en zijn vandaag naar Ivo's op de post gegaan. Beetje een haastklusje geweest, maar het is gelukt, ook met dank aan Mark voor 't afhalen van de bandjes.

De laatste keer dat ze zo te zien zijn, in deze vreselijke staat:

En dit was eigenlijk de netste van de vier velgen:

De plakken lak die d'r op gekliederd waren vielen er gewoon vanaf als je de boutjes en moertjes los draaide, dramatisch. Ik wens Peter dan ook veel succes met het opknappen van de set later dit jaar. Respect trouwens voor de mannen die dit dagelijks doen... wat een takkewerk!

De kit die ertussen zat, zag er trouwens heel anders uit dan de kitnaden die door de restaurateurs worden aangebracht. Iemand een idee waarom?
De twee dunne meegespoten lijntjes zijn de kit, ik ga ervan uit dat dit nog af fabriek is. De kit zelf, onder het laagje lak, is zwart. Tegenwoordig wordt er meestal 'n één centimeter brede blauwe kitnaad opgesmeerd...

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote