View Single Post
Old 24-03-2010, 23:26
Golf_84er's Avatar
Golf_84er Golf_84er is offline
VW Addict

1 woord... DRAMA!!

Dat was het afgelopen week. We gingen 1 component witte body shoots spuiten op de voorste wielkuipen met, na 5 min wachten, dit als resultaat:

Toen ben ik er alles maar weer af gaan halen, wat een bende!!

Met een behoorlijke tegenslag en slechte zin ging ik het weekend in..wéér uitstel!!

Maargoed, eenmaal maandag en weer een nieuwe week met nieuwe kansen ging ik er met volle moet tegen aan.
Deze week hebben we de voorste wielkuipen nog helemaal ontvet en opgeschuurd en vervolgens in de Epoxy gespoten.

Eenmaal epoxy droog meteen de wielkuipen, ook achter die nog in de RX-10 staan, in de 2 componenten bodyshoot gezet.

Vandaag hebben we besloten om de wielkuipen in de bodyshoot te zetten én te spuiten, naden in de motorruimte in te wassen met silicone vrije kit, motorruimte te spuiten in epoxy en in de lak en om de binnenkant VOLLEDIG te spuiten. Hier de foto's met het resultaat

In de epoxy

Mijn spuiter, ingepakt en wel, klaar om de binnenkant in te duiken en zich uit te leven

Samenvattend, volgende week buitenkant spuiten én tip van de week. Indien men RX-5/RX-10 gebruikt en een laag daaroverheen wil brengen...!?!?
2-Componenten gaat prima, 1-component ABSOLUUT niet!!
Reply With Quote