View Single Post
  #9  
Old 22-03-2010, 18:11
mOBSCENE's Avatar
mOBSCENE mOBSCENE is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 3
Default

om het boeltje echt mega strak te krijgen kan je best de deuren en koffer erin hangen, perfect bijregelen naar de perfecte positie, dan -waar je een spleet hebt (tussen deur en koetswerk) alles plamuren en perfect vlakschuren, weet niet echt hoe ik dit beter moet uitleggen, als je het niet snapt, volg enkele afleveringen van american hotrod op discovery channel, daar zie je dat af en toe toegepast worden.

HEEL belangrijk om achteraf geen schuurkrassen te hebben na het spuiten, nooit een schuurstap groter dan 100, bv van p80 nooit direct naar P400 gaan, zelfs niet naar P220, dan schuur je de diepe krassen van de p80 enkel oppervlakkig weg en gaat zich dit aftekenen in de lak 1000%zeker en hoe perfect vlak de wagen wel geschuurd is; schuurkrassen zijn VERRE van aantrekkelijk.

naar het spuiten toe: ja kan meerdere keren de wagen vernissen, hoe meer je vernist, hoe meer diepte effect je krijgt in de lak, wat ook een feit is is dat je vernis nooit 100% strak kan spuiten, om het strakste resultaat te krijgen, de wagen volledig afschuren (zeer fijne korrel uiteraard) en daarna de wagen polieren.

lekkerder kan gewoon niet!!!
Reply With Quote