Ik zag het aan de carbs dat het geen 40'tigers waren,maar 36 dcnf's ... die staan dan ook nog eens
(heel ongunstig) een kwart slag op de inlaatspruitstukken gedraaid,wat een goede flow in de weg staat.
Al met al denk ik dat 100+ pk een beetje erg optimistisch is,en dat hij een beetje tussen de 90 á 100 pk zal zitten.
Voorts hangt het er dan ook nog van af wat de compressieverhouding is en wat voor soort
uitlaatsysteem (met kachelpotten=geringe doorlaat)er gemonteerd gaat worden.
Met 1835 zit alles wel erg op de grens,en zal een warmloper best grote schade tot gevolg kunnen hebben.
Maar het blokkie ziet er wel leuk retro uit !!!
Dit is mijn 1776cc (typ3 carter als basis),met 36 DRLA Dell Orto's met K&Nfilters,
Engle W100 cam, Ahnendorp RVS streetsport met full flow kachelpotten, Mahle
90.5 zuigers & cilinders,040 koppen, Ahnendorp inlaatspruitstukken, Bosch 009
met W8BC bougies,Porsche 356 dynamopoelie, 356 Carrera bobine & Porsche
911 swivel feet adjusters.
Compressie verhouding 7,5:1 ... vermogen ongeveer 95 á 100pk