13-03-2010, 22:48
|
VW Addict
|
|
|
|
Ja ik geef niet zo maar op, maar was het vandaag goed zat. Vanmorgen zou ik om 6uur beginnen op het werk zodat ik smiddags aan de golf kon, sta ik voor een dichte deur, alle lichten uit... Lag mijn baas nog in bed... Nouja kan gebeuren. Ik om 1 uur naar huis op de fiets, word ik aangehouden door een paar blauwbekken in de politie auto. Vraagt ie doodleuk of ik een auto ben! Ik himmel buiten adem, van geen kwaad bewust, gesprek gevoerd. Zegt ie dat ik niet op de weg mag omdat ik fietser ben! En dat dat stukje afsnijden heel duur kon worden! en als ie het nog eens zag schreef ie er 2uit, maar nu alleen een waarschuwing. Ik laaiend en vloekend door gefietst. Thuis gskomen ligt er een boete voor 10 te hard! Kleren aangetrokken en onder de auto gaan liggen zie ik een plasje olie liggen onder de remleiding. Dus trek hem uit het klemmetje en stap op de rem. PFFFFFT FLOP. Alle remvloeistof op de stoep. Toen was het helemaal gebeurt. Alles door de garage geflikkerd en uit protest wat verloren slaap ingehaald. >zucht< En nu sta ik tot 2 uur snachts te werken achter de bar bij de dansschool... Dat was dus mijn dag, ik was het effe goed zat.
Maandag maar effefiltert en remleiding regelen, dan kan ik het misschien smiddags nog monteren...
|