zo deze week een gekke bui gehad en een week vrij genomen, was zowiezo niet heel druk op me werk dus ja.
en nu heb ik een niet een te moeilijke baas die wel een oogje dichtknijpt als ik ff de brug gebruik
me golfje 3 heeft nog net geen jaar kunnen tuffe met de v6 24v en hij word er al weer uit gerommeld dit niet algeheel zonder goede reden
had nog zo gezegd er mee te stoppen en beetje centen te sparen voor een tweewielig scheurijzer maar kon het niet laten
een paar maanden geleden een r32 torretje uit een type 5 gekocht
motortje heeft weinig kilometers en ziet er bovendien nog als nieuw uit ook
ook heb ik in de tussentijd een boradash kunnen vinden compleet met heel de narigheid eraan binnenbalk kabelboom zekeringkast en stuurkolom enigste helaas is deze niet het zelfde als de r32 dash namelijk de bobebltjes carbonlook bovenop dash is gewoon standaard bij mij wel de verlichte kachelroosters zitten erin
ondertussen nog een probleempje erbij de clima uit de 3 gaat niet makelijk passen op de bediening van een type 4 daarom ook maar een kachelhuis+ climapaneel van een type 4 aangeschaft
kortom heel wat te rommelen de komende tijd
type 4 dash
clima type4
02A bakrevisie (kleintje)
r32 inbouwen
ben in de afgelopen week al aardig vooruit gekomen heb sávonds ook af en toe wat hulp gekregen van de bivw rs alleen rufus staat vrijwel de gehele dag in de weg
voor de gezelligheid dan maar iig bedankt weer
toen het torretje nog liep.
heb de motor met alles erbij al een tijdje te koop staan wel een paar serieuze mensen gehad maar toch niet optijd met geld kunnen komen maar de motor is nu duidelijk niet meer draaien te zien dus jammer voor eventuele kopers maar is zeker nog wel te koop
zo plek genoeg op het moment
tussendoor het dashb er uit gehaald en aan het passen en meten gegaan met type 4 dash
ben natuurlijk niet de enigste maar past nog verrasend goed vin ik dan
speciaal voor johnie hier het soezuukie alto dash
zo opgehaald in nunspeet op de sloop.
had afgesproken zelf het spulletje uit te bouwen maar de new kid met die manta daar was vast begonnen zelfs mantahaar had die
kom daar aan staat er voor aan de straat al een of andere clint eastwood met z'n koeboehoed altijd apparte pippo's op zo'n sloop begrijp me niet verkeerd waren gewoon aardige mense
maar wij daar naar binnen, na 5 minuten wachten komt die ene met dat manta haar met dashboard op zo'n platte karwei kar om de bocht hoesten en ja hoor dash op z'n kop van de kar af
gelukkig niet al te veel beschadigd
foto's van de 02A
in de 4e versnelling een gierend geluid? dit bleken dus gewoon de tandwieltje tezijn die ingelopen waren wel knap vreemd dat alleen de 4e er last van heeft
heb de boosdoener gevonden had al wat info gekregen van tonnie vos bakrevisies uit wijk en aalburg die heeft me voor een zacht prijsje de overbrenging van de 4e verkocht nadat ik vertelde wat ik hoorde tijdens het rijden kon hij zo zeggen wat het probleem was
op de foto goed te zien dat op elke tand een groefje zit van het tegentandwiel gewoon ingelopen dus
baalde wel want had vorig jaar de bak compleet gereviseerd hoofdaslagers lagers 2e as en difoverbrenging tandwielen compleet vervangen keeringen en een dag prulle
bak reed als nieuw alleen die 4e versnelling
gewoon niet goed gekeken had het mischien toen al wel kunnen zien maar ok weer wat geleerd
boel weer in elkaar gezet en is ff afwachten of het weer soepel loopt
net of ie r in hoort te liggen
even passen moet wel even het orginele hitteschild terugplaatsen..
mooi spruitstuk overgenomen van een maat is wel nieuw heb alleen van 3 stukken weer 1 gemaakt, spruitstuk is geprobeerd te passen op een ralley met r32 4 motion maar heeft halverwege bouwen een beter passend spruitstuk gevonden.
spruitstuk ziet er binnen en buiten gewoon goed uit.
heb nog wel wat te doen moet de draadbusjes voor de lamdas er nog in lassen en pas maken op 70 mm
uitlaat gaat rvs 70 mm worden wil weer het zelfde bakken als wat er nu onder
zit 63.5 mm met middendemper en einddemper
mischien nog een liefhebber voor een rvs uitlaatje??
nog een fototje van de binnenbalk van bora heb na wat uurtjes passen en kijken besloten om de ophangpunten van de type 3 balk tegen de balk van bora te lassen en gaat super.
heb ook de ophangpunten van de zekeringkast van de 3 over moeten lassen hangt er weer netjes bij nu
knap druk weekje gehad maar wel dik opgeschoten nu ff afblazen heb met me blije bakes mooi kap dichtgedaan en vergeten kabeltje te zetten van het slot kun je nog makkelijk bij
goed bezig was voorlopig ff mooie afsluiter maar heb weer wat te doen volgende week