View Single Post
Old 12-03-2010, 13:25
GerardMkIIVR6's Avatar
GerardMkIIVR6 GerardMkIIVR6 is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by bivw 16vg60
de eerste 3 heb ik ook verkocht de 4e moest er toch aan geloven
en moest ook wel he jij weet wel waarom........
anders had ik nu met 16vg60 gereden en ook ander dashboard/intrieur maar goed dat is voor volgendjaar winter

Ja man moet een hobby blijven maar je MkII was ook zeer dik.
En misschien toch maar eens een R32 weer kopen heeeeeeeeeel mischien

Quote:
Originally Posted by B-ram
net nog ff je hele topic doorgebladerd...blijft de mooiste mk2 van Nederland in mijn ogen. Echt super. Vooral die voorbumper is erg geslaagd ook.

Van wat voor achterlampen heb je dit kunnen maken dan? Hoe doe je dat man! Benieuwd of er volgend seizoen nog wat veranderd is. Maar weer in die mooie colonne naar MIVW en dan met de hele rij eraf voor een zekering omdat meneer geen muziek meer had..haha mooi gezicht was dat dat iederen op hetzelfde moment draaide.

Gr Bram uit marrum

He Bram dank je kerel.
Ja dat met MIVW was feest hahaha maar wat leek dat mooi die hele groep.
En die achterlichten heb ik gewoon van 2 soorten gemaakt beetje bij beetje en heeeeel voorzichtig
Vond de US achterlichten altijd super alleen het oranje niet en had nog steeds spijt dat ik ooit mijn matte rood/witte MHW verkocht had dus dan zelf maar bezig
Maar verder dit jaar niks veranderd jammer genoeg kon niks bedenken wat anders moest bale.
Alleen dingen verbeterd.

Quote:
Originally Posted by LRR
@Watercooled.nl meeting:

Superkoets Gerard !!

Groeten
Fred

He fred thnx kerel had er een beetje genoeg van op het moment het wereldje en de VW's maar nu begint het weer een beetje vooral als ik deze foto ff zie
Trouwens je hebt ook een goede achternaam heb ik gezien

Quote:
Originally Posted by RDV MK 3
super dik golfke

Dank je Roelof dus jij begint ook maar weer met VW dacht dat je er genoeg van had.

En de rest ook bedankt voor het compliment.