10-03-2010, 00:41
|
|
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
|
|
Quote:
Originally Posted by Mtdi
Rechts is een kr,en de inlaat tap einden staan onder een andere hoek,de uitlaat niet die is standaard.
Je zult het wel zien als je het spul uitelkaar haalt.
Bij een kr gaan er altijd 2 zuigers tegelijk omhoog en naar beneden,bij de pt aan de rechterkant onafhankelijk ik bedoel niet 1 zuiger staat in de zelfde positie.
Zo'n blok krijg ik.
[IMG] plaatje [/IMG]
ALT
|
Die tapeindes onder een andere hoek aanbrengen moet zo'n probleem nog niet zijn denk ik, en anders gewoon het inlaatspruitstuk van de itb's hierop aanpassen.
Bij de V-motoren heffen beide helften van het blok elkaars trillingen op, klopt inderdaad. Als de KR nokkenas echter gewoon past in de lagers en dergelijke, moet dat geregeld zijn. De PT kop heeft geen 1-3-2-4 volgorde wil je dus zeggen?
Als je meer info hebt is dat heel erg welkom. Heb vanochtend van een Amerikaan nog wat foto's gekregen van een V8 kop met turbo uitlaatspruitstuk voor een 16v, en dat paste gewoon. Dat die kant gelijk zou zijn dacht ik dus al.
De jouwe is ook Audi toch? 2.0 20v?
|