09-03-2010, 01:03
|
|
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
|
|
Quote:
Originally Posted by joostvw
dus die nokkenassen wissel je weer terug neem ik aan.
|
Ook niet.
Als ik weet dat de normale KR nokkenassen in de PT en ACE kop passen, moet dat met scherpe KR nokkenassen net zo zijn.
De flow zou beter moeten zijn bij de ACE en PT kop, waardoor ik hogere toeren kan draaien (wat een van m'n uitgangspunten was), dus moet ik ook nokkenassen monteren die daarin mee kunnen gaan.
Ik denk dat ik gewoon een beetje vanuit een vreemd oogpunt de motor opbouw. De meesten willen een bepaald aantal pk's. Ik wil gewoon een motor die lekker brult, mooi sportief uitziet, waarbij niet meteen duidelijk is wat voor 'n blok het is, anders dan anders, hoge toeren kan draaien, en een goede koppelkromme heeft. Gewoon een karakter dat goed past bij hoe ik van autorijden hou zeg maar.
|