07-03-2010, 00:17
|
|
Postwhore
|
|
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
|
|
Quote:
Originally Posted by Robino
Ik heb hier al het één en ander gelezen over tdi's opdrijven door chips en wat de voor en nadelen zijn. nu heb ik mij laten vertellen dat door het vervangen van de waste gate of iets dergelijk al goede resultaten leveren. het gaat hier om een 101 pk pompverstuiver blok en wil het toch graag sneller krijgen, maar chippen zorgt voor schade en heb geen zin om constant nieuwe stukken te kopen.
grtz
|
waar woon je ik heb een maat die draait em mechanisch op zonder chip ofzo (dus via wastegate ofzo) ik weet niet hoe ie het doet maar de auto trekt dan als een gek
de mijne is gechipped bij 220dkm en heeft nu bijna 420dkm alleen bij 400dkm de turbo vervangen wat wel normaal is ik rijd zelfs nog met orginele koppelingsplaten eruit gehad bij 350dkm en teruggezet omdat ze nog maar halverwege waren
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi
Audi Allroad v6 Bi-Turbo
|