Thread: coilt
View Single Post
Old 04-03-2010, 17:08
coilt coilt is offline
Forum regular

Default coilt

Bij deze op verzoek van iemand die het had over een eigen topic over aan te maken mijn project waar ik een tijd geleden aan was begonnen.

Ik ben Roy Klomp en woon in vlijmen

Het is/was een 1.4 44kw E2 cl golf 3 1993 Abd (word een 2.0 2E 115pk)

Toen ik deze auto kocht zaten er een aantal roestpuntjes op hier en der maar viel na het schoonmaken van het plaatmateriaal best nog mee

Hoe die er bij aankoop uitzag heb ik hier een foto van

Dus heb ik hier een aantal foto's van hoe het zen gangetje is gegaan en zal ze ongeveer op volgorde houden hoe ik ze in de fase's genomen zijn ( heb niet overal foto's van gemaakt tot mijn spijt!)

Dus beginnen met strippen ervan en de kabelbomen wat bijwerken naar mijn zin

Nja zegt alles al :P plastic was voor effe afdekken goed maar naderhand ist niks meer waard dusja dan maar gewoon zo hangen

Dit was nogal een werkje om het eruit te krijgen en de kabelbomen uit te zoeken en meer draden erbij trekken voor alles

Alle panelen maar gedemonteerd om alles mee te spuiten en kabels te trekken voor de golf 4 instapverlichting

Toen ben ik hierna maar begonnen aan de buiten-zijde de achterbumper+zijskirts en stootstrips aan de auto vast ze maken en strak te zetten..

Nja maar met polyester en glasvezel/glasmatten aan de gang(ps. zitten een hoop aluminium beugeltjes overal verwerkt)

En maar plamuren en schuren.

En hier nog een foto van de rand vullen met hars en glasvezel etc

Toen dit allemaal gebeurt was ondermeer het vele plamuren en schuren en met die stinkt polyester aan de gang geweest was het tijd om maar een beetje te gaan spuiten(waaronder dit ook dus weer zelf gedaan)

Achterklep in een goede laag gelegd en nog wat aanpassingen gedaan omdat het een polyester strakke achterklep is geworden

Daaruit kwam het gehele plaatje op dit uit in de zon :

En zonder de zon erop op een latere daagjes met de deuren net erin gehangen:P

Nu dit dus was gebeurt waren de vele dingen terug plaatsen genoodzaakt en heb hier allemaal geen foto's van genomen(niet aan gedacht)

Er is toen door mij verschillende dingen aangepast :

Orginele elektrische ramen
Highline deurlampjes
Alarm + Cv ingebouwd
Stoelverwarming
Elektrische achterklep ontgrendeling
Airbag systeem ingebouwd
Middenconsole schakelaar achterklep+achterramen schakelaar(op voorramen)

Ik heb alleen hierna foto's nog genomen van het plaatje toen de deuren etc erin waren gemonteerd en dus het overzicht compleet was van de auto

Dit was het oude stuurtje nog waar dus nu een orgineel airbag stuur inzit

Leuke dubbele brompotjes eronder gezet en middendemper eronder uit met een pijp van 50 eronder

En in het donkere genomen

En de audio wat nog wat aangepast gaat worden van andere diktes kabels om netter te kunnen werken.

Voor de rest zijn er nog een aantal dingen aan gedaan zoals een

Tec tuning schroefset eronder wat beetje normaal ingesteld is van hoogte om toch niet alles kapot te gaan rijden..

Er zullen nog wel een aantal dingen aangepast zijn die me effe niet te binnen schieten..
Ik hou het project nog effe een tijd opgang want ben nog lang niet uitgehobby't :P

Laat me maar weten hoe jullie het geworden vind
Reply With Quote