04-03-2010, 15:55
|
Forum Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by breadfan83
Als ik met de auto van m'n pa ga heb ik niet echt een probleem, maar zou ik met m'n Golf gaan kwam ik niet ver (buiten het feit dat ie nu sowieso niet ver komt).
Ik ga vaker net over de grens naar de bios, en na de snelweg is dit een ritje van net vijf minuten, waar ik minstens al tien plaatsen aan kan wijzen waar ik gewoon muurvast zou komen te zitten, en dan heb ik enkel snelweg en proviciale weg gehad. En van verlichting hebben ze daar volgens mij helemaal nog nooit gehoord. Pikdonker daar, en de belijning op de weg stamt nog uit de tweede wereldoorlog, en is gewoon helemaal afgesleten.
|
Haha, ik herken het helemaal wat je zegt. Ik ga ook vaker met de vriendin (woont in Geleen) naar Belgiƫ naar de bioscoop en alleen dat kleine stukje is al een en al rally-rijden om de putten/gaten/richels te ontwijken.
De betonplaten-wegen zijn nog het ergste, en dan maakt het geen verschil of het autoweg is of provinciaal. Ben een keer voor mijn werk naar St.Niklaas gemoeten, ligt net onder Antwerpen, en de auto's van de zaak waren allemaal bezet, dus moest ik met mijn Jetta op 13"-ers. Op de terugweg heb ik de lip eraf gereden op zo'n richel, de radio viel uit en er bleek een stroomlek te zitten in de kofferbak na die rit.
|