bij deze een interesse peiling voor mijn seat arosa
het is een seat arosa sdi uit 1999 met perfect onderhoud om de 15.000km bij de dealer eraan gehad
koppeling en distributie 25.000km geleden vervangen
-afgelopen maart 2009 is de wagen COMPLEET gestript geweest en alles is werkelijk gepoten en behandeld tegen roest(dat er nog niet was)
kosten +/- 8000euro
-custommade porsche interieur en ook het dashboard en middentussen,stylen hemel etc alles in bekleed met mercedes cognac kleur(maart 2009)
kosten +/- 5000euro
-voorzien van een nieuw klasse 3 alarm systeem in maart omdat de complete wagen toch kaal was(700)
-alle audiokabels zijn vernieuwd en gesoldeerd,krimpkous etc
-nieuwe d2 schroefset in hoogte,hardheid,rebound verstelbaar +/-1200euro
-cleaned voorbumper
-aangepasste sideskirts van rieger
-aangepaste achterbumper
-cleaned en vertinde zijschermen
-cleaned en vertint dak
-cleaned motorkap waar ook booskijker van 7cm aangelast en vertint is
-cleaned en vertinde achterklep
-custommade poly audioinbouw alles voorzien van een hele dikke ground zero audio/multimedia set
-evt tft schermen in bekleedde zijpanelen van voorportieren(ook 1set originele panelen bekleed aanwezig)
-evt tft schermen in de achterklep(Originele aanwezig)
-complete vloer is bekleed met bruin tapijt
-audi tt versnellingspook
taxatierapport aanwezig van 25.000euro
eigenlijk kun je zoveel niet opnoemen of het zit erop.de wagen is in perfecte showstaat en alleen daarvoor gebruikt,wat keuringen betreft is in mijn ogen alles toegestaan ik heb geen geheimen ik ben gewoon door prive redenen opzoek naar wat nieuws
de wagen staat voor de wintermaanden geschorst in een opslag van het bedrijf van een vriend van me
vraagprijs 8000euro en serieus bieden of inruil mogelijk en dan zien we wel waar het uit gaat komen